börjat blim dåli på att uppdatera ?

Heejhej :D

Idag ska jag nog gåå ut med aboora/ abir.
Shes a nice guurl haha :P
Hahaha vet inte vad de är för dag idag :P
Jag brukar vara så när det är sommarlov fast jag tror att de är fredag idag ;)
Jag har lust att åka till ronna idag saknar alla tejorna dära ! <3
så kanske ska åka ditt idag ommjag får tag på nån av tjejorna ! ;)

Jag har börjat få många läsare redaan säger jag då :P hahahha
Men kanske ska frågestund nån gång nästa vecka ;) OCH DÅ ÄR DET BÄST FÖR ER ATT KOMENTERA !
Haha skoja men ärligt komentera :P

Nu måsta jag städa lite till mamma -.-' man måste ju hjälpa sina föräldrar ! ;)

Men hare bra puss hej §<3


Chris Brown - Whitout you


CHOOK BRA LÅT ! :O<3

Men de jalla hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Diana

MIN MIN MIN LÅT MIN MAAN ÄLSKAR HAN CHRIS BROWN

2010-08-09 @ 19:19:48
Postat av: Jessica

vad betyder det häär ---> §

2010-08-10 @ 02:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0