Gissa vem som komenterat min blogg ? :D

Hejhej

Jag har inte kunnat blogga eftersom jag varit i sydpoolen med my giiirls ! ;)

Men det var jätte kul där ! :D och jag tog inga bilder :(
Man får ju inte ta med nån kamera in ;(
Men som sakt de var kulit där !
Vet ni vad när jag skulle åka rushkana så slog jag in mitt huvud på säket och sedan åkte jag gissa om jag inte fick ont ! :O
Sedan så kan man inte stanna hade fett ont ! hahhahaaha sedan skratta jag när jag kom ner :P haha fast jag nästan skulle dö ! :O


HALLÅ Ciiiz komentera min blogg !!!! asså kan ni fatta ?
fett coolt den bästa bloggaren !!! lägger upp komentaren sen måste sluta peeace


Kommentarer
Postat av: D ;)

Det var chok kul på sudpoolen breee !! ;D<3

2010-08-05 @ 13:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0